ÄNTLIGEN!

Glömde skriva de igår men kiropraktorn va här idag:D ÄNTLIGEN säger jag bara, fast igentligen så har de bara gått drygt två veckor men ändå de har känts som en evighet. Hon började med att känna igenom Lillis o så kom hon fram till att hon har lite ont vänster fram (typ vid bogen o så) o sen ryggen såklart. Så hon tog o laserbehandla Lillis. O hon ska komma nån gång nästa vecka oxå o så samanlagt ska de väll bli 3-5 behandlingar.
Lillis va däremot inte på humör för att stå still! Hon skutta o höll på men mäst för att hon hade så mkt överskottsenergi! Men idag skulle hon vila men sen får jag börja longera henne o gå ut o gå men jag får fortfarande inte rida (vilket jag själv oxå fattar). Jag har varit lite rädd för att longera henne för att jag har varit rädd över att de ska skada ännu mer på henne men Lotta (kiropraktorn) sa att de va helt okej att longera:)

Fick sluta 5 över halv 1 idag för att va med när kiroprakton kom. Haha man kan säga att jag missa dom två sista lektionerna för jag va bara me en kvart på matten.

Efter att Lotta hade åkt så gick jag o gjorde massa höpåsar o sen gick jag hem, mamma har nämnligen mockat åt mig idag så behövde inte göra de:D


Älskling<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0