Chokladmuffins!:D

Tjatja.

Igår kväll bakade jag chokladmuffins för vi ska stå utanför hemköp o sälja o samla ihop pengar till klassen. Haha o så som jag är så gjorde jag 3 satser så nu har vi huset fullt av chokladmuffins då jag bara skulle ha ca 20 st te skolan. Så nu har jag precis satt alla muffins som ska med till skolan i påsar o nu ska jag ta o sätta alla andra i påsar;)

Så bara så ni vet så kan ni gärna få komma till hemköp o lindesberg o köpa fika;)
Jag ska stå med Amanda Ekström från 17.15-18.15 så kommer inte uppdatera förens ikväll.

Har inga bilder för tillfället så ni får vänta tills ikv;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:D <3

2011-04-15 @ 10:01:58
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0