Happy!!!:D

Nu e jag skit glad!:D Lillis har fått laserbehandling. Men nu är de så att ajg har jätte bra nyheter!:D Jag får börja rida mímorn!:D men får än så länge bara rida varannan dag o sen longera eller gå ut gå varannan dag. Jag har saknat att rida så grymt mkt!
Hennes rygg har blivit så pass bra att jag inte behöver göra så mkt med de men hon har ju ont i vänsterfram, hon sa att jag bör smörja henne med liniment där o sen så skulle hon komma tillbka på återbesök om två veckor.

Men nu är jag så grymt glad!

Om en stund ska jag på gröntkort kurs.=)



Kommentarer
Postat av: Amanda V

Jag kan få ett KONTRAKT med IMG !!! om dom väljer mej av dom andra tjejerna som kmr vara där ! :D

2011-04-12 @ 18:03:44
Postat av: Fanny

Super gullig blogg du har:D

2011-04-13 @ 17:54:21
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0