:P

Jaha jag är väldigt förvånad över at jag inte har somnat! har sovit 2 timmar inatt:O är inte van vid de längre, förut så sov jag typ bara 2-4 timmar varje natt i flera månader. Men nog om de.

Jag tog ut hästarna imorse o mockade på rekordfart! Jag mockade alla boxar idag o de gick på en skottkärra oxå!:O vad äre med våra hästar?! men Lillis har ju bedd o halmpellets så de förklarar lite men dom andra då?

Kom ut från duschen för en liten stund sen:) haha förut så tog en "snabb dusch" 20 min o nu så tyckte jag att jag duschade länge o de tog en kvart!:O


Haha pappa åkte förbi hagen för ca 1 timme sen o då såg han bara Lillis o så åkte han förbi nyss o såg fortfarande bara Lillis o hon stog på exakt samma ställe;) haha han började fundera ltie;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0