Smash into pieces!:D

Som sagt så va smash på skolan o spela idag:D De va azum! Först så hade dom en workshop kl 11 o jag, isa, amanda v o erika gick på de (några till oxå såklart).
Efter de så stog vi o några till o prata med dom:'3 Haha sen va ju jag ,Isa o Amanda lite stygga för vi smet in genom omkädningstummet in till idrotten där dom skulle spela;) vi fota senen lit eo sen så gick vi o leta reda på en permanent penna som vi fick av en lärare så att vi kune på autografer;) men iaf sen gick vi in o dom höll på att förbereda där o ingen kasta ut oss!:D men då fick vi Pers, Isaks o Benjamins autografer på armen. Sen så kom resten av skolan in o så börja konserten!:D de va så grymt kul! skrek så att jag kommer nog inte ha nån röst alls imorn;) sen så sprang vi dit där man kunde köpa t-shirts o köpte en varsin o fick dom signerade.
Alla ställen jag fick autografer på:
T-shirt
Armen
Ryggen
Sidan av magen (båda sidorna)
Brösten

De va såå grymt kul! O självklart så ska jag på yeahfestivalen i Örebro!

Vi brudar stannade oxå kvar till sist! Vi stog o snack en hel del men alla i smash:D
Haha o Adam sa en lite rolig sak oxå (min humor asså;)
Vi stog o snacka lite små snusk o höl på o skämta o så stog han där med oss o sen så Erika bah "vi kke borde sluta, han kke tycker vi e konsitga" o då svara han "ne jag står faktiskt o njuter". HAHAHAHHAHA *ASG*
Aja nu får ni en bild o resten sen;)


Innan dom börja spela;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0