Svar på kommentar

Lill-Kitty om bilist försökte köra på häst o ryttare:
Tyvärr är inte det här första gången det händer på denna väg. :/ Alla människor har inte respekt för hästar på vägarna.
Jag har själv varit med om nära döden upplevelser på denna väg med min gamla medryttar häst. Man blir så arg och rädd usch åh fy :@


SV:
Jag håller med! Här där jag bor så är de en busschaför som verkligen trycker på gasen när han ser hästar! Jag har varit nära på att ramla av framför bussen bara för att han gasar så! O då är inte ens min häst trafikrädd! men han kör as nära o gasar!:@ nej usch sånt folk bode inte sitta bakom ratten! O sen samma chaför va på väg att köra på min grannes häst! Den hade rymt o va ute på bilvägen o busschafören bara gasar på även om hästen står mitt på vägen!!!!:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0