Världens snällaste o lugnaste 4-åring!!!:O

Red Nikko idag:) blev inte att rida Trissan då jag o min moster ska ta ut shettisarna imorn:P

Nikko är den lugnaste 4-åringen jag ridit/sett! När vi hade börjat rida så kom de en helikopter o den körde överdrivet lågt o nära bara för att försöka skrämma upp Nikko! Jag lovar hade dom åkt 1 meter närmre hade jag anmält dom eller nåt! De va sjukt nära! Men iaf nån som kan gissa vad en 4-årig valack tog o gjorde? Jo han titta på den som att han är med om sånt varje dag, som om de va ungefär samma sak som att gå in i boxen eller ut i hagen! Jag blev as förvånad! O sen när den hamna en bit framför oss så försökte han springa efter den;) haha ungefär som att han ville säga "men kompis gå inte!" haha. De va första gången jag red honom idag, har aldrig ridit honom tidigare.
De va skönt att komma ut själv i skogen o bara tänka!


Nikko:)

Imorn kommer Smash Into Pieces o spelar på skolan!:D ska bli kul!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0