Åska på gång?

Hej!

Nu har man varit och gett kossorna kross och kaninerna gräs men man har också flyttat kaninerna och lite mer grejer (resten av grejerna som va kvar i nya ladugården) från nya till gamla ladugården eller om man ska säga de ofärdiga stallet för i gamla ladugården så i ena änden håller vi på att göra stall. Nästan allt är klart i fikarummet och duschrummet men sadelkammaren är helt klart. Men sen har man stallet eller om man ska säga där hästarna ska stå så måste man göra en del saker.

Nog med stallet men jag har en stark känsla av att de kommer bli åska. De är så kvavt så som de ofta är innan åskan kommer.

Men just nu väntar jag på att mamma ska komma hem och laga mat. Jag har satt potatis i en kastrull och nu kokar de.
Haha nu kom mamma hem.


Tror jag rätt? Kommer de att bli åska?

Jag vet inte om de blir fler inlägg idag men vi får se.

Lots of love //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0