Asså just nu gillar man inte rubriker

Hej!

Asså jag har absolut inget att skriva om mer än  att jag längtar otroligt tills Ronja kommer om en vecka!
Men nått man inte längtar till är måndag då man börjar skolan. Jo visst de ska bli kul att träffa kompisar och lite spännande är de vell eftersom de e en ny skola eftersom att man börjar 7:an men inget annat. Och man är vell lite nervös också.

Men aja ska ta min syrra och så ska vi ge kaninerna och kossorna mat.

Här kommer en bild på min gamla skola hittade ingen på den nya.



Kissies and hugs så hörs vi senare.

Kommentarer
Postat av: RONJA

jag längtar också tills nästa vecka! :D



jag ska också börja i ny skola, ville inte gå kvar i min :(

2010-08-13 @ 23:06:04
URL: http://ronjaasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0