Jag hade rätt om vädret

Hej!

Just nu sitter jag och lyssnar på Michael Jackson jag bara älskar honom och hans röst.

Vet ni jag hade rätt om vädret! När jag och mamma hade varit och ridit och skulle gå ut med hästarna i hagen så såg jag första blixten.

Idag är de fredag den 13:de jag har inte märkt något mer än att mamma väckte mig kl 9:30 men mamma har råkat ut för något. När vi red så fick hon något kryp som flög in i hennes öga och de började svida jätte mycket och hon blev helt röd i ögat men nu är de bra med de, stackars mamma.


R.I.P


Uppdatering: jag kom på att en sak som jag märkte om att de e fredag den 13:de är att jag brände mig på brännässlor när jag plockade gräs till kaninerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0