Jobb, jobb och lite mer jobb

Tja!

Idag har jag inte kunnat blogga pga att jag har hjälpt mamma att såga massa grejer till de nya stallet. Vi har också börjat bygga en ny kaninbur och den är typ snart klar, mamma och pappa är där och bygger på den.

Idag kommer mina älsta småsyskon hem från sin mamma. För alla som inte vet så ska jag berätta om hur allt hänger ihop med mina syskon. Asså vissa tycker de här låter hemskt men de gör inte jag för jag bryr mig faktskt inte så tyck inte synd om mig men har inte träffat min riktiga pappa på 5-6 år. och min yngsta syrra (Sofia 4år) har samma mamma som mig men en annan pappa (han är thailänsk så hon är lite brunare och de tkr jag är orättvist för jag vill vara brun). Asså hennes pappa bor inte i sverige så hon träffar honom inte och hon vet inte att han existerar (de e lite svårt att föklara sånt för en 4åring) . Och min låtsas pappa som jag har nu är inte Sofias pappa men han har 2 barn som heter Jacob (11år) och Wilma (9år) och dom är varannan vecka hos sin mamma och varannan här. men jag kallar alla för mina syskon och min låtsaspappa för pappa.

Men nu ska jag snart gå ner till mamma och pappa.


Just nu spelas MJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0