Skola!!!!!!!!!!!

Hej!
Ja först ska jag ursäkta för min otroligt låga uppdatering dom senaste dagarna men allt har varit så stressigt och rörigt nu första veckan i skolan men tur nog är den slut imorn.
Och på tal om imorn så vet ni vad som händer då? Joo då kommer Ronja! Asså jag har längtat typ as mycket ända sen vi bestämde att hon skulle komma hit.
Min dag idag har varit otroligt jobbig för de första så sov jag inte mycket inatt och sen skulle jag upp kl 7 och sen stässade jag för att göra mig klar efter de gick jag till bussen som va 2 min sen så jag hade bara 5 min på mig från bussen till skolan och skynda mig att byta om och ha idrott sen en kvart till nästa lektion och efter den så 5 min till nästa sen lunch sen franska och efter de 20 min rast och sen läsning och äntligen va dagen slut trodde jag! Jag fick vänta en halvtimme på bussen sen fick jag skynda mig hem och sen skulle jag vara ridlärare. Så sen tänkte jag att skönt nu behöver jag inte göra mer men då kom jag på att jag måste städa mitt rum så just så hörs senare hoppas jag.
Hehe så känner jag mig. inte så fin bild men aja hittade inget bättre.
Kissies and hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0