Varför måste jag vänta på bussen så länge?

Hej!

Jag kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen. Jag har inte gjort nåt sen dess.
Idag har jag haft idrott, sen va de nån mentor grej, so, lunch, franska, läsning sen va den skoldagen slut (kl 14:30).
När den äntligen var slut så fick jag vänta på bussen som gick 15:05. alltså fick jag vänta i 35 min. ja och jag kan inte göra så mycket på den tiden så jag gick och väntade på bussen jag stod med min väska på axeln (tänkte inte så långt så att jag ställde ner den) och fick ont i ryggen. Imorgon är de tur nog fredag men då kommer den värsta väntan på bussen som jag har varje vecka för jag måste vänta i en timme och en kvart.
Men nu lyssnar jag på musik på youtube bl.a lyssnar jag på Selena Gomez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0