8 december

Hej!

Va hemma idag igen. Asså hjälp va mycket efter jag måste ligga i alla ämnen just nu.

Aja vi får se hur de blir med skolan de löser väll sig för de gör de alltid.

Nu tänkte jag lägga upp ett julklappatips. Den här gången blir de en väska från shock.

För er som inte visste de så bara älskar jag nitar!
Väskan kostar 398 kr.
Länk till väskan klicka HÄR


I torsdags så va jag ju på marieberg med min familj och köpte lite julklappar och jag och mamma gick in på hööks och hon köpte en tröja till mig.

Den finns på hööks och är just nu på rea.
En tröja som är värd att köpa! Den är otroligt skön och snygg.

Kissies and hugs

Kommentarer
Postat av: Josefine [HÄST- och FOTOBLOGG]

Hej, hur är läget en dag som denna? :)

Fin blogg du har!

2010-12-08 @ 17:48:53
URL: http://everythingbyme.blogg.se/
Postat av: Josefine [HÄST- och FOTOBLOGG]

SV; Gött, samma här :) Hehe, tack! :)

2010-12-09 @ 23:29:44
URL: http://everythingbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0