:P

Hello!

Igår blev de ingen bloggning för att först va jag hos läkareno sen va jag hemma en stund men orka inte blogga för jag va alldeles för trött o sen åkte jag te min moster på kvällen o sov där. Jag fick nå tabletter mot illamående och sömntabletter. Aja ska tillabaka till läkarn nån gång nästa vecka för att läkarn ville se hur de går för mig o min ätning.
Jag ska iallafall tillbaka till skolan på måndag! Ni anar inte hur skönt jag tycker de är! Jag vet de låter sjukt men jag har saknat alla människor och de är inte kul att va sjuk!

Har varit ute och ridit på Lillis idag. Jag och mamma red ut när de hade hunnit bli mörkt så hästarna va lite fega men annars givk de bra.


Idag blir de en bild på våran ena kattunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0