Dålig på att pricka rätt?

Hej

Jag har inte bloggat så mycket dom senaste dagarna eör att jag har haft fullt upp. Jag ska snart åka till Finland (om typ 1½ vecka) och vi håller på att bygga stall och vi måste få klart en del innan vi åker. Sen har jag hjälpt mammi och städat huset och och fixat massa för vi får gäster i helgen (dom första kommer idag) för mammi och min moster fyller år i helgen.

Idag har jag städat mitt rum och duschat. Idag skulle jag laga lunch och då skulle jag steka hamburgare och jag ver ej värför jag inte tog en stekspade utan fingrarna, men jag skulle trycka ner en hamburgare typ ute i kanten men tryckte ner fyra fingrar rätt ner i stekpannan och brände mig.  Nu svider de as mycke i fingertopparna men de går över.

Har inga bilder på den här datan, är inne på pappas.

Kissies and hugs

Kommentarer
Postat av: tijana

det skulle vara bra ifall du hör av dig, du kan alltid adda min msn om du vill för annars kommer jag ba glömma haha :D

2010-07-07 @ 17:22:58
URL: http://tijanazelic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0