Duschat

Hej
´
Dagen idag va att sova till halv 11 för min syrra kom o väckte mig då (snyft). Efter typ en halvtimme åt jag frukost o satte mig sen i soffan o halvsov fram till klockan var 12 för då gick jag ner till laggårn o tog hand om kossorna. Sen väntade mig ett ostädat lök som skulle städas (för vi ska ha kalas för min brorsa Jacob ikväll) men hann ej städa hela förens de var lunch o då åt jag och sen fortsatte jag med städningen, och sen var jag och duscha.
Om nån timme ska jag  ut o rida med grannen min moster och min syrra.
´
Igår lovade jag att jag skulle lägga ut en bild på örhängerna jag köpte och här kommer bilden.
´
Jag köpte dom på kicks o de var 70% rabatt på dom så jag fick dom
för ca 6 kr st.
Dom som ser röda ut ska vara rosa.
´
Glöm nu inte min  frågestund som behöver mycket mer frågor (för att komma till frågestunden tryck på "maj 2010").

Kommentarer
Postat av: Miranda M.

HEJ! =) ta en titt på min nystarta blogg?



P.S - vilken fin blogg!♥

behöver du bloggdesign?

2010-07-02 @ 09:10:48
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0