Shopping

Hej

Eftersom att alla datorer utom min brorsas går as segt så är jag inne på hans dator idag igen. Haha skulle han  inte vara hos sin mamma skulle han vara as sur på mig nu och jag skulle få nöja mig med min sega sak. Ska jag vara ärlig så är jag lite avis på honom för han är två år yngre än mig och har bärbar dator. Fast den har han sparat till själv och köpt.

Men idag har jag fått  lite grejer och häromdan va jag och köpte lite grejor. Bilder kommer senare.

Idag har de öst ner massa regn och oskat som bara den. På våra åkrar har en del säd lagt sig ner längst marken för att de har regnnat så kraftigt.

Har tyvär inga bilder på denna dator.

Kissies and hugs

Kommentarer
Postat av: Millah

2010-07-16 @ 12:57:32
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0