Hello Kitty

Hej

Idag har jag en så länge bara slappat.                                                                                                               .
Jag bara älskar hello kitty och om nån av mina läsare har tips på saker att köpa med denna sööta katt så säg bara till (glöm ej att skriva vart jag kan få tag på produkten också).
.
Nu kommer en bild på dagens outfit.
Jag är inte fjortis bara för att jag har en fjortisknut men jag har de för
att annars ser tröjan ut som ett nattlinne




T-shirt- hm
Jeans tights-köpta för länge sen på tk i Örebro
.
Om ni undrar värför jag gör punkt på mellanraderna så är de för att annars blir de inget mellanrum.

Kommentarer
Postat av: Kjetiliqra

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2012-01-23 @ 07:57:25
URL: http://kjetiliqra.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0