Knapp örhängen + ny kategori

Hej hej!
.
Jag kom nyss hem från laggården. Jag har ju två söta kalvar att ta hand om.
.
Nu har jag skapat en ny kategori oxå, den heter "Erika betygsätter". I den kategorin betygsätter jag olika saker som bla filmer, böcker, saker jag köper mm. Den fungerar så att jag sätter betyg från 1-10 och 1 betyder att de jag betygsätter var dåligt och 10 betyder att de var bra (fast de var nog inte så svårt att lista ut).
De första jag kommer betygsätta är eclipse som jag var på idag. Filmen får en 10 jag älskade filmen, den rekommenderar jag verkligen.
.
När bion var slut så var de en hel timme kvar tills bussen som jag och min kusin Isabel skulle åka hem med gick så vi gick in på mc donald och köpte en varsin glass och efter de gick vi runt lite på stan och då köpte jag två par örhängen på kicks som ser ut som knappar.
Bilder på örhängerna kommer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0