Övernattning

Hej

Igår kväll så hade vi som ska sluta sexan typ avslutningsgrej (typ som vissa har klassresa). Då fick vi bada sen blev de lite mat grillad korv och hamburgare. Efter de gjorde jag och alla andra som var med sig iårdning för ett disco som var från 20:30-23:00 och kl 00:00 skulle alla ligga tysta o försöka sova. Vem tror att de gick bra för mig????  Jag, Shinyar, Julia Och Erika låg och viskade typ hela tiden fram till 02:45 för då sommnade jag och sov till 03:00 alltså sov jag en kvart och sen dess har jag inte sovit något men jag har varit väldigt pigg idag fram tills kl 18:00 då började jag att bli trött.

Men när övernattningsgrejen va slut och alla skulle åka hem åkte jag hem till min käraste Emma. Hemma hos henne satt vi först på hennes rum och snackade i evigheter sen gick vi ut och solade på hennes studsmatta efter de tog vi ut hennes kanin och hoppade lite med den, och innan mina föräldrar kom och hämtade mig typ vid 17:00 eller nåt sånt så solade vi igen.

Just nu håller jag på att fixa naglar. resultatet kommer senare.


Kissies and hugs 

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: man använder ett program som heter picasa :D du kan ladda ner det gratis sök bara på namnet :P <3

2010-06-06 @ 17:50:33
URL: http://mmmmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0