10 oktober

Hej!

Idag gick jag upp kl 08:30 för jag skulle rida för Angelika. Idag så hoppade jag. De va lite läskigt eftersom att jag hade westernträns och dom där tyglarna är ganska långa och delade. Imorn ska jag gå ut och kolla hur högt jag hoppade.

Efter de så gick jag hem och satt och gjorde ingenting en stund och sen hjälpte jag pappa med maten.

Efter maten så red jag Timo på bana en liten stund.

Men nu sitter jag och Amanda hos andra Amanda och äter klubba och snart ska vi åka in till stan och titta på vampire suck:D.

Kissies and hugs.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej. Nu har jag en frågestund på bloggen. Passa gärna på och fråga en fråga. Alla som ställer en fråga blir även länkade i bloggen.

2010-10-10 @ 21:15:12
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Jessica

du får skriva sen hur filmen var.. har hört att den inte va alls så bra som många tror :p

2010-10-15 @ 09:42:00
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0