En av världens mest underbara personer...

Jag känner seriöst en av världens mest underbara personer. Asså jag älskar honom mer än nån nånsin kommer att fatta! Han är så fantastiskt underbar!
Han är så himla snäll, fantastisk, underbar, snygg (jag tittar igentligen inte mycke på de men de e ett plus)m.m.
Men en sak förstör en del av det här och de är och de är regeln om att man inte får dejta sin kompis ex typ på 3 månader efter att de är slut och eftersom att mitt ex är hans kompis så vill han inte vara taskig mot honom så då får jag vänta i 2 månader på att nåt ska kunna hända mellan oss 2.
Han är så fantastisk eftersom att han igentligen inte gillar mig mer än som kompis men ändå så skriver han söta sms till mig och utan hans uppmuntringar hade jag redan gett upp hoppet om honom men han säger hela tiden att jag inte får sluta försöka:)
Detta inlägg är till dig Jacob! För att jag älskar dig så mycket  och för att du alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta!  (för er som vet att min brorsa heter Jacob så är de inte han utan en annan Jacob)

Kommentarer
Postat av: shinyar!";)<33

aaaaaaaaw älskling;)<33333

2010-10-31 @ 21:32:17
URL: http://§

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0