Erika betygsätter...

Hej!
Som ni vet så har jag varit och sett vampire suck och nu tänkte jag att ni skulle få höra vad jag tyckte om filmen.
De bra med filmen...
Va att den va otroligt rolig (jag skrattade mest av alla inne på biografen) och att dom hade gjort om allt genom att göra varje scen till skämt och dom överdrev mycket men de va ändå roligt. Jag vet att alla inte tyckte den va lika rolig som man trodde men de tyckte jag iallafall.
De dåliga med filmen...
Ja även denna film hade lite minus och de jag kommer på just nu är att dom hade bytt ut en del av namnen som te.x Bella hette Becca och Alice hette Iris m.m.
Filmens betyg...
Denna film får 7-8.
En film som rekomenderas!
Kissies and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0