Hästar på Stall Da Nora

Hej!
Just nu sitter jag och tittar på Stall Da Noras hemsida och "råkade" börja titta på hästarna som står där.
Självklart så började jag genast sakna att rida där. Men nu tänkte jag visa er dom bästa hästarna som bor där.
Den första (och absålut bästa där) är:

Early Grey -93 D ponny sto

Korsningsponny. Tävlat mycket i

hoppning och dressyr

Uppdate: hon har även tävlat i fälltävlan

Redan första gången jag såg henne visste jag att hon va speciell. Jag har tyvär inte varit på Da Nora sen jag slutade rida där och har inte träffat henne sen dess. Men henne har jag tävlat men en gång i hoppning (clear round 50 cm).

Hon har en liten "inbuckling" i skallen eller vad man nu ska kalla de men den har hon p.g.a att hon en gång har blivit sparkad och höll på att dö de syns inte på bilden.

 

Primeur -1998
145 cm e: Sander u: Hejo Samar imp. Holland.
Tävlat LB hoppning

Det är inte många som tycker om honom och är rädda för honom för att han nästan alltid står med öronen bakåt och ser allmänt grinig ut. Men jag ser igenom de och när man gör de så märker man att han har en fantastisk personlighet!

 

Jag har frågat pappa typ tusen gånger om jag kan få skjuts till Da Nora  men han har nästan aldrig tid. Jag funderar på att cykla dit men sen så kommer jag att tänka på alla jobbiga backar. Men jag kanske skulle kunna rida dit någon dag. Jaja vi får se.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är med i tävlingen "årets häst 2010" så gå in och rösta På sheon det är han värd!! :) tipsa gärna din a kompisar!! :)



http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=270429



2010-10-05 @ 15:08:34
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej!

Det är jag som har ridit in lillan och hade henne från när hon var runt 2-3 tills hon var 4år.

Hur är det med henne?

Tänkte höra om du kunde adda min på msn: [email protected]

eller maila mig och kanske skicka några bilder, är väldigt intresserad av att höra hur det går :)

2010-10-16 @ 20:13:14
URL: http://minunderbarafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0