SHOPPING

Hej!
Idag så klev jag upp kl 8 och kl 9 så red jag för Angelika (min tränare).  Efter de hoppade jag in i duschen, gjorde iårdning mig och sen åkte jag till marieberg med min kompis Amanda Jag trodde att jag skulle bli av med alla pengar men de blev jag inte för jag köpte bara en bh och de va allt!!! Och idag har jag för första gången någonsin varit inne på hööks utan att ha köpt något! jag är förvånad.
Men just nu har jag inte mer att skriva om och jag har inga bilder så vi hörs sen.
Kissies and hugs

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; ja du får la hänga med amanda och hennes familj när dom hälsar på :p

2010-10-03 @ 19:08:45
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Hej! Spana gärna in min blogg. Jag skriver bl.a. om VM i Kentucky!

/ Eleonor

2010-10-04 @ 19:15:40
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Soyba

aja du hittar väll ändå aldrig nåt fint XD <33

2010-11-17 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0