världens barn

hello!
Idag så har vi en världens barn dag på skolan. De innebär att vi får vara lediga från skolan för att göra något för att samla in pengar till världens barn men vill man inte de så får man vara i skolan och ha vanlig skoldag. Så idag har jag målat plankor till boxarna i vårat nya stall som vi håller på att bygga. Igentligen borde jag inte få betalt för de men eftersom att jag måste göra nåt för att få in pengar så sa mamma att jag kunde göra de och få betalt idag.
Idag har jag även varit ute och ridit med min moster och mina kusiner.
Och imorn så har vi studiedag och då ska jag måla lite plank, rida Lillis på bana o rida Timo på bana.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Hej. Du ställde en fråga på min blogg under min frågestund. Nu har jag svarat på frågan i ett inlägg. Svaret hittar du på min blogg.

Ha det bra!

2010-10-15 @ 20:47:26
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0