Dagens ridning

Hej!
Idag fick vi gå tidagre från matten (näst sista lektionen) men de fick inte den andra matte gruppen. För varan lärare skulle på möte och sista lektionen skulle ha varit slöjd men jag har träslöjd och eftersom att Micke (läraren) även är lärare i träslöjd så fick vi sluta efter matten medan dom andra som hade sy fick gå hela dagen. Så idag slutade jag straxt före 13.00 och jag kom hem 13.40.
LILLIS TRÄNING!
Idag kom min syrra Wilma hit efter skolan och red med mig på bana. Jag tränade de som jag visade häromdagen att jag skulle göra och Lillis tyckte att de var skitkul även om de bara var cavaletti så ville hon bara gallopera bommarna och don 20-30 cm höga hindren.
När vi hade ridit klart ringde mamma och frågade om vi ville rida ut med henne och eftersom att hästarna inte var så trötta och svettiga så följde vi med på en liten tur och efter de åkte Wilma hem med sin mamma som kom och hämtade henne.
Dagens övning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0