Min ängel!

Tja!
Just nu sitter jag och tänker på min sööta lilla ängel som står några meter från huset. Jag vet att jag har oändlig tur som ens har häst och sen att jag har den så nära mig. Vissa har ju sina hästar flera km från där dom bor till stallet.
Men de jag har mest tur i är att jag har Lillis! Hon är verkligen en ängel utan vingar, hon är aldrig dum, hon försöker alltid göra sitt bästa och sen är hon såååå sööt ( vad hon är för mig går inte att beskriva med ord).
Min ängel! Nåt hon aldrig tackar nej till är mat.
Haha! Nu har jag hittat var dom gömmer min mat!
Detta inlägg är till dig T.H.'S Lilla Ya  (Lillis)

Kommentarer
Postat av: Edvardcarmen

Great site

2011-03-11 @ 20:36:13
URL: http://edvardcarmen.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0