Ridtur

Hej!
För nån timme sen stack jag ut och red med mamma och min yngsta syrra (som pappa gick bredvid).
Imorn så ska jag rida för Angelika (min rid lärare/tränare). Då ska jag rida dressyr. Jag frågade min ridlärare om jag skulle ha westerntränset eller mitt gamla (ett vanligt) och då sa hon westerntränset. Jag höll på att släng telefonen i väggen! Jag avskyr de tränset (eller om jag ska vara ärlig så dom enormt långa tyglarna, hade jag inte haft dom utan vanliga så hade jag kanske inte ramlat av Lillis i torsdags). Jag funderar på att ta de vanliga imorn ändå (hehe). Asså jag vet inte ens om jag vill fortsätta rida western.
Vad skulle mina läsare ha gjort? Tagit de tränset eran tränare sa eller de ni tyckte bäst om?
Vi två har fått nog av allt man ska köpa så jag kommer inte att köpa en westernsadel innan jag vet säkert om jag ska rida western.
Kissies and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0