Stakars hästar!

Hej!
Just nu sitter jag och läser på en hemsida från Spanien. Den hemsidan är från en gård som tar hand om övergivna hästar. När jag ser bilderna och läser de som står (tuvär på engelska för dom som inte är så bra på de) så bör jag jag faktiskt gråta! att folk kan göra så mot hästar eller djur överhuvudtaget.
Asså att man kan låta en häst få så lite mat (eller ingen mat alls) så att den blir så smal.
Jag kommer ihåg när vi köpte min häst då var hon också väldigt smal man såg revbenen på henne. Men inget jämfört med de här.
Vill du hjälpa dessa stakars djur så klicka här eller så kan du gå in där och bara läsa om de.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har fått kommentarer om att jag ska visa min nya hårfärg men just nu har jag ingen bild men de kommer.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mår illa av att se sånt här

2010-09-03 @ 19:58:04
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0