Tidsfördriv

OM DIG
1. Namn - Erika
2. Bor - Utanför Lindesberg
3. Syskon - Jacob, Wilma o Sofia
4. Ålder - 13 (om några dagar)
5. Född - september
6 Ögonfärg - blå
7. Längd - 161-162
8. Skostorlek - 39
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Jungfru
11. Hårfärg - Mörkröd
12. Födelseort - Huddinge

DAGENS..
1. Låt - Beat it
2. Saknad - massor
3. Kläder - Pyamas
4. Smink - Inget (är sjuk)
5. Mat - Pizza
6. Köp
7. Göra sen - sova
8. Godis - choklad
9. Pinsammaste - ?

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Nej
2. Tycker du om godis - Ja
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Vet inte
4. Äter du oftast nyttig mat - Vet ej blandat kanske (försöker vara nyttig)
6. Är du stark - ofc:D hehe skoja vet faktiskt inte
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - benen ;)
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - ja, man ska vara nöjd med sig själv!
10. Du ger mycket komplimanger till andra - bror på vilka
11. Är du nöjd med ditt förnamn - japp
12. Du tycker att du själv är smart - nej!
13. Vad är det sämsta hos dig - hmm
14. Vad är det bästa hos dig - ?
15. Har du bra självförtroende - ibland, ibland inte
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika
17. Du tycker om att vara med killar - yepp eller de beror på vilka
18. Känner du dina grannar - JA
19. Vad har du för färg på dina underkläder - lila:D
20. Använder du BH varje dag -Ja
21. Svär du ofta - nja vet ej men försöker att sluta
22. Gillar du skolan - NEJ
23. Har du någon gång skolkat - Ja
24. Spelar du något instrument - nej men sjunger
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Volleyboll, ridit på ridskola (nu har jag privatlärare)
27. Har du några tatueringar - Nej
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - hela tiden


BRUKAR DU...
1. Sova -japp

2. Ta mediciner du inte borde ta - nej!
3. Snusa - nej!
4. Dricka - vatten
5. Skada dig - nej inte med flit men igår flög jag av hästen
6. Klä dig i svart - ibland
7. Hata folk - yes 
8. Lita på folk - ja
9. Skada dig med flit - nej
10. Drömma mardrömmar - nej
11. Gå i skolan - ja men vill inte
12. Gå i kyrkan - Ibland Jag vet att dom flästa inte visste de men jag är kristen
13. Vilja dö - nej

NÄR...
1. Åt du senast - nyss
2. Läste du ut en bok senast - häromdagen
3. Köpte du något senast - vet ej jag köper saker nu och då
4. Svor du senast - igår när jag ramlade av Lillis
5. Sjöng du senast - nu
6. Klagade du senast - tänker inte på när jag klagar
7. Klantade du dig senast - igår

HAR DU...

1. För många vänner - vet ej kan man de?
2. Förföljelsemani - ?
3. Någon annan - ?
4. Skadat någon - ja:S länge sen!

5. Färgat håret - jaooop
6. Några piercnings - öronen
7. Några tatueringar - naj
8. Egen dator - ja
9. Gjort bort dig rejält - trore

Hehe den va lång men jag hade nåt att göra iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0