Träningsshema för Lillis v.37

Nu tänkte jag att ni skulle få se Lillis tränings shema  för den kommande veckan. Jag vill bara säga att de kan bli lite ändringar i shemat under veckan.
´
MÅNDAG:
Rida ut
´
TISDAG:
Vila
´
ONSDAG:
Öva på cavalettie ocg kanske lite hoppning
´
TORSDAG:
Rida ut
´
FREDAG:
Rida ut
´
LÖRDAG:
Vila
´
SÖNDAG:
Träna på att lasta och rida på bana (vad jag ska göra är ej bestämt)
(De går knappt att få henne i näheten av en transport när vi köpte henne så tog de över 2 timmar att lasta henne)
.
Varför jag rider ut så ofta är pga att mammas häst har ryggproblem och kan inte ridas på bana så jag gör mamma lite sällskap och för att de är bra för hästarna att komma ut i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0