Äckligt trött!

Usch jag är helt sjukt äckligt trött! gäspar mig igenom dagarna! Idag sluta vi kl 2, vi fick sluta en halvtimme tidigare då vi hade elevensval som sista lektion och eftersom att vi inte har hunnit välja nåt en så fick vi välja idag och sen sluta. Idag hade jag även min sista franskalektion! Hade franska hela 7an och jag brydde mig inte så mycke om de och satt bara av tiden så hamna ju efter och de blir skitsvårt för mig att försöka hänga med i år så jag byyte till svenska/engelska ist.
Jag och Amanda E struntade i att ta den tidigare bussen och gick runt på stan o tog bussen som givk 16.10 ist. Sen jag kom hem har jag bara tittat på tv och pluggat lite.
Lillis fick stå idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0