Äntligen!

Dagen började med att jag jobba en liten stund och tog hand om en sjuk kalv. Vi får hålla på och tvångsmata den och så.  Men iallafall!
Sen så va jag med o gick med när de va en som kom och red på Trissan.

På eftermiddan så red jag och mamma. Vi red runt en åker som pappa hade tröskat två varv runt så de är en perfekt "väg" runt! Och idag fick jag äntligen en härlg sommar galopp! Har ju inte riktigt kunnat galoppera så mycke för Lillis har ju haft/har ont men idag va hon pigg och ville springa så hon fick galopperna av sig lite ;)
Brunte slog även sitt rekord i hur långt han har galopperat med ryttare idag! Han kämpa riktigt hårt idag!

Imorn så är de sista dagen innan skolan!:( Men imorn ska jag ta och jobba lite och sen fixa lite inför tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0