...

Hejhej, nu är snart den första veckan i skolan slut! De värsta är väll att jag slutar klockan 16.00 imorn! de är ju plågeri att tvinga oss sluta 4 på en fredag!
Usch vad jag har ont i ögat! Igår så va veterinären här och vaccinera några av hästarna och Lillis hade fått massa karborrar i manen och luggen så jag plockade bort dom o de vart lite små bitar kvar som jag inte orkade ta bort och när jag tog av grimman när jag skulle släppa ut henne så fick jag nåt i ögat och de va förmodligen en bit av en såndär karborreboll! jag trodde jag skulle dö av smärta! De gjorde så otroligt ont! mitt öga svällde upp skit mycke och vi spolade ut skräpet men jag har fortfarande ont så har förmodligen ett jack eller en repa eller nåt i ögat. Har gått med solglasögon hela dagen för mitt öga va jätte svullet och är fortfarande lite svullet och jag har ju inte velat visa ögat för nån!

Aja nu ska jag ner och plocka gräs till kaninerna.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, fin blogg!

Är du bra på att sätta ihop olika outfit´s? kolla in outfit tävlingen på min blogg - vinn ett par stigbyglar! Behöver er hjälp!



http://linneaphilipson.devote.se/blogs/11760727/taevling---vinn-ett-par-stigbyglar-.htm#WriteComment

2011-08-21 @ 00:43:54
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0