LÄNGTAR!

Nej usch va jag går hela dagarna och bara längtar efter att Lillis ska bli bra igen! Så fort jag kan börja rida henne som vanligt igen så har jag tänkt att jag ska ta tag i westernridngen! de har ju varit lite si som så med den under hela våren o sommarn o allt!


Haha ja jag har nosludd runt hela nosgrimmar på sidepullet!
Men de e för att hon får sånna skav av de när hon slänger runt med
huvet annars.


Usch vilken ångest man har nu! För de första så börjar ju skolan på tisdag o så har man börjat se gula löv! neeeej! hösten e typ här!! ÅNGEST!! Fast okej jag borde inte få så mycke ångest för jag fyller ju år i september men ändå!

Kommentarer
Postat av: My Carlsson

Kan du inte lägga upp en film när du rider? :D

2011-08-10 @ 23:15:44
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0