Skolfoto + svullet öga = KATASTROF!

HEJ HEJ! Hittills har jag inte gjort så mycke idag men ska ta och städa undan lite mitt rum och nån gång efter 4 kommer min moster o kusiner hit och ta ut shettisarna o då tar jag och följer med och rider på Brunte då mamma är upptagen med lite bygge. Och sen ivkäll blir de att färga håret.

Igår va vi in till lasarettet i Linde och kollade ögat och dom kunde inte hitta nåt men de är inte alltid dom gör de utan att man måste in till Örebro, mamma fick skit ont i ögat förut och åkte in men dom hitta inget och så åkte hon in till Örebro och dom hitta repor över hela ögat! Men iallafall jag fick nån salva och fick en kompress över ögat som jag får ta bort senare idag och jag störde mig så mycke på att hela tiden bara se ett ljus med ögat så för att de skulle bli mörkt så går jag med piratlapp över ögat...
Och inte nog med de så är de skolfoto imorn och mitt öga är skitsvullet... Känns som att de kommer bli lyckat...
Imorn kommer de föresten en kiropraktor och tittar på Lillis då Angelika sagt att problemet inte kommer gå att böja bort och jag har inte ridit Lillis på ett tag nu för hon har verkligen jätte ont! Grannen och Angelika va hit och kolla lite på henne några dagar innan skolan börja och då kom dom fram till att man inte borde rida på henne för hon har verkligen jätte ont! Nu känner jag mig hemsk som ridit på henne så här länge när hon har haft ont men jag har ju igentligen bara gjort som en veterinär sa... Vi hade ju hit en tandläkare till Lillis förut och hon va ju veterinär också och hon sa att jag skulle sätta igång henne och hålla igång henne så jag har ju bara gjort som hon sagt....

Kommentarer
Postat av: Julia

Äntligen! ;) Vilken tur Lillis har, som har en sån förnufftig matte + mattes tränare som tar en kiropraktor;)

Hoppas att allt går bra! :)

Btw: Veterinärer ser kiropraktorer som "konkurenter" satt att du fick de svar du fick förvånar mig inte.

2011-08-22 @ 17:31:27
Postat av: Julia

Sen vill jag oxå säga att det inte är ditt fel och du ska inte känna dig hemsk! :) För de är inte så lätt att veta. Man tror ju ändå på veterinärerna efter som dom har utbildning, osv. Men igentligen så är de inte deras område. :/ Men de kan man ju inte veta, förns man lärt sig. :)

2011-08-22 @ 17:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0