Svar på kommentar

JULIA!  ([email protected]) om Svar på kommentar:
Jaha? Dom brukar då inte vara så dyra!
Att göra lösgörandeövningar o ha henne rakställd kommer inte hjälpa!! Men aja, om dom nu är så duktiga så låt dom göra ett försök!(Jag tycker då väldigt synd om hästen! Hon har ju ont?!!) Men jag tycker man har professionella människor som är utbildade o fixa problemen! Oavsett vad de kostar!!! Skulle inte ha häst om jag inte hade råd m de! Då skulle jag sälja den till någon som har råd m en kotknackare! ;)

SVAR: JAg har INTE sagt att jag inte har råd! och jag sa bara att de är så jag får rida på henne... De problemet hon har går att böja bort! min tränare va här senast igår och böjde på henne.. Jag tycker inte att du ska ta och lägga dej i andras problem... Jag har tänkt att min tränare ska få försöka fixa problemet och skulle de visa sig att hon inte kan så tar jag hit en kotknackare eller nå...


Julia  ([email protected])
om Svar på kommentar:
Jag vill också säga att jag inte menar något illa eller vill vara elak. :) Har bara lite svårt att behärska mig.. :P

SVAR;
okej:P
   

Kommentarer
Postat av: Julia

Okej, de lät så, som du skrev.

Man kan inte böja bort de! Eller rida bort de! De måste knakas bort!! Och jag lägger mig i för att jag tycker synd om hästen, inge annat!

2011-08-06 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0