Svar på kommentar.....

Julia  ([email protected]) om Svar på kommentar:
Till dig Amanda:
En kiropraktor går lika bra. ;)
Eftersom en kiropraktor och kotknackare är samma sak!! -.-
Hehe..



amanda
om Svar på kommentar:
okej de visste it ja :) tack :P men har då aldrig hört att man kallar kiropraktor för kotknackare men aja :)
men endå låt erika få sköta hennes liv som hon vill o jag känner henne o hon vet va hon gör :) så snälla bara låt henne göra det hon gör, hon kmr göra rätt beslut för lillis skull :)







SVAR;
Tack igen amanda!<3 o de är som Amanda säger! Jag vet precis vad jag gör och även om de sen skulle visa sig att jag råkat ta fel beslut nu så kommer jag se till att rätta till de sen! Jag vill göra de som e bäst för Lillis! Så jag e tacksam om du Julia kunde låta mig göra som jag gör för de kommer att lösa sig tillslut....




Kommentarer
Postat av: Julia

Till er båda:

De har väl blivit ett litet "slangord" eller va man ska säga. x)

Jag tvivlar absolut inte på att Erika vill Lillis bästa! :) De får du du(Erika) inte tro!!



Men jag började skriva från början just därför, att jag vet hur illa de kan vara! Då våran kotknackare praktiskt taget räddade livet på min häst! Han slog runt o flyttade då några kotor i nacken som har kunna kosta honom livet! Och sen när vi red in mammas ena häst, så tog han aldrig gallop. Inte ens i hagen! Och vi tog kotknackare o mycke riktigt så hade han fått en spark på låret satt hela muskeln hade flyttats! Inte undra på att han inte tog gallog då! Men de fixade Anders(kotknackaren) till! Så nu har vi honom regelbundet bara för att hålla efter våra hästar! För man vet aldrig vad som händer i hagen! Vi har han tillochmed på oss själva. Då både jag o min mor har ryggproblem. :P

Han har hjälpt oss otroligt mycket! O därför vill jag dela m mig av mina erfarenheter, satt alla får en chans till en liten Anders, innan de e försent! :)

2011-08-09 @ 21:32:01
Postat av: Amanda

Ni har tur att ha en sån kiropraktor :)

vi hade en ut till oss oxå o han gjorde verkligen under ! han fixade båda våra hästar o dom båda vart jätte nöjda när han var klar :) min ponny hade en låsning i naken som gjorde att han it riktigt kunde slappna av men efter det hade" jag aldrig mer problem med honom o de har it hans nya ägare heller så man ska verkligen vara glad att kotknackare finns ;)

2011-08-09 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0