äter

just nu sitter jag o äter grillad kykling me makaroner:D hittade lite grillad kyckling i kylskåpet o så blev de över lite makaroner igår. Fett gott ässå;)
Va gör alla andra då?

jag har inget att skriva om så kom me förslag om ni t ex. vill att jag ska göra en outfit eller skriva nåt spec. Kom me förslag!:)



Länk till min frågestund HÄR! Glöm inte att ni har chansen att få en länkning om ni frågar nåt, jag lottar ut 2-4 personer;)
Nu måste ni fråga lite!;) behöver bara några frågor till så har jag fått ihop tillräckligt många;) snälla ni annars blire inget av den:(

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ah jag blir uhungrig av ditt inlägg x)

2011-02-03 @ 13:58:32
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0