baaad update

Sorry again for baaaad update:( Men har mått ganska dåligt o sen när jag mådde lite bättre så stack jag ut o red med min syrra Wilma o så tömkörde mamma Betty. Men efter ridningen vart jag helt slut! Men vi får se om de blir skola imorn men tror inte de:/ Aja om jag är pigg nog så ska jag följa med pappa, Wilma, min brorsa Jacob o min ena kusin Jonathan på onsdag o åka snowboard:D har inte hunnit åka nåt denna vinter så de vore kul:)
Ni får nog en hel del bilder från de då;)

Aja nu ska jag hjälpa min syrra att komma på vad hon ska skriva på sin bliogg;)

Kissies and hugs;)


Va o hälsade på Bambie i ladugården idag:) Hon är så söt^^ Bild från i sommras<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0