balettdanssös?

Jaha va o tog ut hästarna för en stund sen. Lillis dansade balett på tre ben i gången, jag skulle smörja jodopax gel på hennes sår men den stog ju i stallet o va helt frusen så jag stälde in den i sadelkammarn o hämta jodopax sprejen. Lillis tycker de är jätte läskigt med sprejflaskor så hon försökte slita hoven ur min hand o fattade inte vrf jag inte tappa greppet när hon veva med hoven, men när jag inte tappa greppet så hoppade hon bara runt på tre ben i gången medans jag försökte spreja. Hon va så lugn innan jag spreja men efter de vart hon jätte hispig. När jag skulle leda ut henne o Timo till hagen så gick Timo jätte lugnt efter mig medans Lillis försökte dra iväg o betedde sig som om jorden skulle gå under.


Borde jag låta henne gå på balett? HahaXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0