Bilder som väcker minnen!

Nu tänkte jag lägga upp bilder som väcker minne både bra o dåliga.








Jag va så himla lycklig men usch oxå ett hemskt minne med tanke på att hon va så smal


R.I.P Sixten!<33 älskar dig gubben<33 snart 2 år sen du dog! o ganska exakt ett år efter de så dog Tissan:(


Saknar dig Tissan<33 R.I.P<33 snart ett år sen du dog:( 4/4 tror jag;( Bild tagen när hon va as liten<3 stackarn skulle precis fylla ett år när den dumma bilen körde över henne;(


Doris o DIsel<3


Gustav<3


Bambie när hon va nyfödd<3 vi fick inte reda på vem som va hennes mamma förens de va försent att sätta ihop dom


Bambie i sommras<3


Färdinan<3 hihi jag tog hand om honom o bambie i sommras<33


Erika sötast Eriksson<3 saknar 6:an<3 bästa tiden i mitt liv<33


Me, guud va långt hår man hade där!


Sexan<33


Sommras på körlägret<33


sexan<3 Igga hur jag håller handen de ser bara så fel ut;)


Sommras<3


Skulle precis åka till Nora o bada i sommras<3 älskar klänningen!


Nora i sommras<3


Nora i sommras


Nora i sommras<3


Har ofc inte tagit bilden själv men den är så fin<3 Påminner mig om mig själv för ett tag sen o igentligen lite nu oxå.

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; ja :D

2011-02-17 @ 20:54:06
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Erika E :*

ååååååååååh Min älskade fru <33333333333

Jag saknar 6:an så jävla mkt

började nästan gråta där :')

2011-02-17 @ 21:01:37
URL: http://gosedjursgalen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0