dag 12

Mitt mål inom ridningen




Ett av mina mål innom ridningen är väll som många andras att bli bäst! Men de som är absålut viktigast är att hästen o ryttaren ska vara ett. Assa jag vill arbeta me hästen o vi ska funka ihop. Jag vill verkligen inte att de ska va som för många andra att man tävlar o byter häst stup i kvarten för att hästen inte klarar de man vill. Jag säger inte att de är nå fel me att byta häst men jag vill inte byta! Jag vill ha en häst som litar på mig, en häst som jag känner o vet precis va den gör o hur den reagerar på saker.


Men visst vill vi nå toppen:)<3 o vi börjar i augusti när vi kan börja tävla:)


Länk till min frågestund HÄR! Glöm inte att ni har chansen att få en länkning om ni frågar nåt, jag lottar ut 2-4 personer;)










Kommentarer
Postat av: amanda

jag och majsan är som ett jag känner av hennes energi när jag är i närheten av henne om hon är glad blir jag glad om hon tycker aallt är jätte roligt då håller jag på att gapskratta så du fattar nog hur hon känner när jag gör det ^^

2011-02-01 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0