dag 13

Något som du och din häst gjort som gör dig stolt



De är hur bra de har gått för oss! När hon kom va hon så mager, inga muskler, hade lite svårt att lita på människor, rädd, outbildad, gjorde som alla trav hästar ökade traven hela tiden o kunde inte galloppskänkeln.

Men nu är hon så otroligt duktig! Hon kan allt o litar på oss jätte mycke! hon är så himla snäll! Nu märks de knappt att hon har gått på travet o hon är som vilken ridhäst som helst fast ättre;) Även om hon inte kunde speciellt mycke så har hon lärt mig otroligt mycke! Jag vet de låter lite konstigt men aja.



Älskar dig min prinsessa T.H.´s Lilla Ya



Länk till min frågestund HÄR! Glöm inte att ni har chansen att få en länkning om ni frågar nåt, jag lottar ut 2-4 personer;)
Nu måste ni fråga lite!;) behöver bara några frågor till så har jag fått ihop tillräckligt många;) snälla ni annars blire inget av den:(




Kommentarer
Postat av: elin

sv: allt bra med dig ? :)

2011-02-02 @ 18:34:38
URL: http://pownies.blogg.se/
Postat av: Jessica josefsson

fin design! :)

sv; elr hur :Sja de får du :)

2011-02-02 @ 19:56:23
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0