...

Jaha imorse mådde jag skit igen:( mår fortfarande inge bra så är hemma idag.
Va o släppte ut hästarna imorse iaf. De va inte kul för de regna, va halt o blåste som f*n så de va ju jätte kul att ta ut dom-.- Dom stora hästarna va ganska så hispiga o hoppa, skutta o trippa runt (mest Lillis). Sen när jag tog shettisarna så gjorde jag som vanligt o red upp te hagen på Trissan o Betty som handhäst men typ 10 meter från hagen blev de för halt så jag fick hoppa av o leda upp dom resten av vägen.

Nu har jag precis suttit o svarat på lite kommentarer o börjar fundera på att äta lunch snart.


Hihi bästa weternryttarn ever asså^^ haha ne skoja bara (förlåt för den usla bilkvaliten) har inga bilder just nu så tar en gammal bild på mig.

Länk till min frågestund HÄR! Glöm inte att ni har chansen att få en länkning om ni frågar nåt, jag lottar ut 2-4 personer;)
Nu måste ni fråga lite!;) behöver bara några frågor till så har jag fått ihop tillräckligt många;) snälla ni annars blire inget av den:(


Kommentarer
Postat av: Jessica

Kika in på bloggen och kommentera detta inlägg: http://frokenoslagbar.blogg.se/2011/february/bloggtorka.html#comment - Skriv vad du vill ska vara med i bloggen, vad som ska skrivas mer av! =)



Fin blogg!

2011-02-03 @ 13:04:01
URL: http://frokenoslagbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0