:)

Just nu sitter jag o tittar på projek runway:) Jag hade en läsare som frågade om de va nya eller gamla avsnitt o de är gamla dom är från 2005 tror jag, är inte helt säker.

Min moster kommer o sk arida idag o jag tror nog att jag ska rida me henne;) Fail bilder på g men dom kommer nog inte förens ikv eller imorn men håll ut;)



Länk till min frågestund HÄR! Glöm inte att ni har chansen att få en länkning om ni frågar nåt, jag lottar ut 2-4 personer;)
Nu måste ni fråga lite!;) behöver bara några frågor till så har jag fått ihop tillräckligt många;) snälla ni annars blire inget av den:(
Kom igen nu! 2-5 frågor till sen räcker de:) men om ni vill fråga mer så får ni självklart de:)

Kommentarer
Postat av: OLIVIAWESTERN.BLOGG.SE

SVAR: Tack för svaret! :)



*Hur länge har du ridit?

*Hur gammal är du?

2011-02-03 @ 17:08:55
URL: http://oliviawestern.blogg.se/
Postat av: Carolina

* Har du bytt header nyligen?

* Vad gör du helst i stallet?

* Vilka är dina favoritsysslor?

Det var några iaf :)

2011-02-03 @ 20:15:08
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0