Fail bilder

Shoo, nu kommer några av mina 1000 failbilder;)


Bild från i sommrasXD jag med mitt snygga asss;) fan hur lyckades jag få ett så stort arsle helt plötsligt? haha;)


För de första så såg de såå snyggt ut me ett fleecetäcke som är alldeles för stort(skönt att jag har nytt) o sen så han hon ju blivit av me endel av huvet;)




Haha jag va så hungrig att jag börja äta på Lillis;) ehmm jag är ju sååå vaker på bilden oxå-.-





Fin Lillis är när hon gäspar;) (bilden är tagen några dagar efter att vi köpte hästarna o bilden är ju tagen ur "rätt" vinkel för hon ser inte mager ut o hon ser ut att ha muskler men hon va ju sjukt smal o inga muskler)


Vakrast sits ever;)


Haha hon hoppade såå vakert o jag hade ju bästa sitsen oxå;) seriöst vi borde få pris för årets bästa hopp;)


Länk till min frågestund HÄR! Glöm inte att ni har chansen att få en länkning om ni frågar nåt, jag lottar ut 2-4 personer;)
Sista chansen nu! avslutar den senare idag;)

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

roliga bilder :)

2011-02-04 @ 13:55:00
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tävlingen är avslutad! Gå in och kolla om DU har vunnit!

2011-02-04 @ 14:08:48
URL: http://ciixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0