frågestund avslutad!

Nu är frågestunden avslutad!

Kom precis hem från stallet. Har mockat ridit o tagit in hästarna. Red bara ca 50 min idag. Asså jag vet inte om jag vågar låta Lillis stå i en dag just nu för hon är galet pigg! asså varje ridtur så vill hon bara dra iväg me en:S
Men så idag fick jag ju självklart börja me o skritta fram men sen så fick jag arbeta me henne i trav för att få ett lugnt tempo o få ner henne i form. Sen efter ett tag så lyckades jag att få ner henne i form o hon blev ganska lugn så gnäggade Timo från hagen o jag fick börja om från början igen-.-' men men. Jag tag några spräng öven lite bommar men tränade mest tempoväxlingar. Sen så avslutade jag med några riktiga spurter då jag rider i en hage o har en jätte bra gallopp sträcka:)

Nej nu ska jag kke ta o äta nåt o sen sätta mig o börja med svaren från frågestunden:)

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: hahah ja visst är den ful!!

smart ideé kanske borde gör de med.. eller åtminstonde flytta till ett varmare land kanske :)

2011-02-04 @ 21:20:40
URL: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0